dilluns, 23 de gener del 2012

CURSA ARCS AGUILAR DE SEGARRA

Vam anar a Cal Ramonet de casa rural. Els Ocon, Azaustre i Pons amb la family. Vam estar la mar de bé. El dia abans de la cursa una bona barbacoa per agafar forces i preparats per la Cursa Arcs d'Aguilar de Segarra.
Sortim a les 09,00h i el parabrises del cotxe congelat. Feia un fred del dimoni i nosaltres sense tota l'equipació d'hivern....
Arribem a la sortida i una "fogata" per escalfar el personal. Dubtem si agafar el tallavents "fosforito" però al final només l'Andreu que és un fredolic(més endavant el deixà en un avituallament).
Acoredem fer els primers 5km junts per fer video, aquesta vegada porta la càmara el "Duque", el Tito vol estar lliure aquesta cursa.
Primers 50m. El Tito davant seguit del gadget. Mirem enrere, on és l'Andreu? Reduim el ritme però no arriba...Anem tirant....Pujada no molt pronunciada primers 2km el Tito a roda del gadget però amb dificultats...El gadget marxa sol.
Cursa molt bonica i completa. Pujada continuada, baixades i pujades alternant-se ràpidament, poc terreny de transició per recuperar una mica. Baixades tècniques. Paissatge(el que podiem veure...) molt maco. El fred em feia plorar els ulls i més d'una vegada posava el peu on el ficava el de davant. Baixades trialeres al costat de precipici, molta roca i bon nivell dels participants, gent de muntanya i de la mountain bike. Duatletes, triatletes....Bona colla.
La cursa va ser molt completa, em va agradar molt una zona de bosc on trepitjaves i era tou del sotabosc. Corries i senties l'olor de la farigola i el romaní del contacte dels corredors al passar.
Va ser dura, o com a mínim a mi em va costar, vaig anar bastant "fort" al principi. Una noia m'avançava pujant i jo l'avançava baixant fins que va marxar i ja no la vaig poder agafar.
Del km 0 al 7,5 bastant fort del 7,5 al 11 ritme constant i els últims 3 km bastant fort.
Vaig buidar-me i vaig gaudir de la cursa com feia temps que no feia.
L'Ocon com sempre amb el seu estil de "pulgilla" però amb gent que li anava apretant, no et podies despistar a les baixades i l'Andreu va conèixer unes noies i va fer un bon tros de la cursa amb elles. Van fer bones migues perquè van entrar de la mà a meta.
Al final Joan 1h14min    Dani 1h 15min 50 s   Andreu 1h 29min   Locs 66 i 76 respectivament.
Molt fred però va valer la pena. Esmorzar generós.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada